Naročanje

Obrazec za naročanje

Druge možnosti naročanja

NAROČANJE NA DELOVNO TERAPIJO

Uvrstitev v čakalni seznam poteka v skladu z Zakonom o spremembah in dopolnitvah Zakona o pacientovih pravicah (povezava).

Na delovno terapijo se lahko naročite z izdanim DELOVNIM NALOGOM:

  • OSEBNO v času obratovanja delovne terapije med 8.00 in 15.00 uro
  • PO POŠTI poslan delovni nalog s pripisom za delovno terapijo.

Naročanje in rezervacije po telefonu in z elektronsko pošto ni mogoče.

Rok za naročilo na storitev je odvisen od zavedene stopnje nujnosti na napotni listini (delovnem nalogu):

  • s stopnjo nujnosti nujno: najpozneje naslednji dan,
  • zelo hitro: v 5. dneh,
  •  hitro in redno: v 14. dneh po njeni izdaji

Po preteku tega časa listina ni več veljavna in uvrstitev v čakalni seznam ni več mogoča. Prepozno prispele delovne naloge s pošto ne sprejemamo in pošljemo nazaj napotnemu zdravniku.

Odpoved termina

Brez navajanja razlogov lahko odpoveste termin zdravstvene storitve najpozneje deset dni pred njeno izvedbo, vendar le enkrat v okviru iste napotitve in le v okviru napotitve s stopnjo nujnosti hitro in redno. Poznejša odpoved termina je dopustna le iz objektivnih razlogov, ki se navedejo pisno (nepričakovana hospitalizacija vas ali vašega družinskega člana, nenadna bolezen, poškodba ali zdravstveno stanje vas ali vašega družinskega člana, smrt vašega družinskega člana).

Neopravičena odsotnost na termin zdravstvene storitve

Če na zdravstveno storitev ne boste prišli oziroma odsotnosti ne boste opravičili iz dopustnih razlogov, vas bomo v skladu z Zakonom o pacientovih pravicah zaradi neopravičene odsotnosti črtali iz čakalnega seznama, napotna listina bo prenehala veljati.

Čakalna doba delovna terapija:

  • nujno: 24 ur zelo
  • hitro: do 14 dni
  • hitro in redno: do 60 dni

Podatki o čakalnih dobah so dostopni tudi na spletnem portalu eZdravje: https://cakalnedobe.ezdrav.si/

Odgovorna oseba za naročanje na delovno terapijo: Slatinek Metka, dipl.del.ter.

NOVELA ZAKONA O PACIENTOVIH PRAVICAH
S sprejemom novele Zakona o pacientovih pravicah vas obveščamo, da z dnem 21.1.2018 začnejo veljati naslednje spremembe:

  • Rok za naročilo na storitev je odvisen od zavedene stopnje nujnosti na napotni listini:
    • s stopnjo nujnosti nujno: najpozneje naslednji dan,
    • zelo hitro: v petih dneh,
    • hitro ali redno: v 14 dneh po njeni izdaji. V nasprotnem primeru napotna listina poteče.
  • Odsotnost ob dogovorjenem terminu je potrebno sporočiti najpozneje 10 dni pred izvedbo zdravstvene storitve. Poznejša odpoved termina je dopustna le iz bolnikovih objektivnih razlogov (smrt ožjega družinskega člana, nenadna bolezen ali poškodba, hospitalizacija), ki se morajo sporočiti pisno. Če udeležba ne bo pravočasno odpovedana, sledi črtanje s čakalnega seznama, ponovno naročanje pa bo pri istem izvajalcu možno šele po treh mesecih.

Več v uradnem listu.